Työsuojeluhenkilörekisteri

Valtiokonttori
SV

Työsuojeluhenkilörekisteri on sosiaali- ja terveysministeriön hallinnoima ja Työturvallisuuskeskuksen ylläpitämä rekisteri, johon tallennetaan työsuojelun yhteistoimintatyöpaikat ja niiden työsuojelun yhteistoimintahenkilöstön tiedot.

Tiedot rekisteriin tallennetaan työnantajien ilmoitusten perusteella. Ilmoituksen tekee työsuojelupäällikkö tai muu työnantajan valtuuttama henkilö.

Ilmoitusvelvollisuus perustuu lakiin, Laki työsuojeluhenkilörekisteristä (1039/2001)

Päivitä rekisterin tietoja

Kirjaudu sisään tunnuksillasi päivittääksesi työsuojeluhenkilörekisterissä olevan työpaikan tietoja.

Käyttäjätunnus (sähköpostiosoite)
Salasana

Oletko unohtanut salasanasi?


Ilmoita uusi työpaikka

Mikäli työpaikkasi tietoja ei ole työsuojeluhenkilörekisterissä, jatka kohdasta "Ilmoita uusi työpaikka rekisteriin".

Lomakkeella ilmoitetaan työpaikan, työsuojelutoimikauden ja työpaikan työsuojelun yhteistoimintahenkilöiden tiedot. Ilmoituksen tekee työsuojelupäällikkö tai muu työnantajan valtuuttama henkilö.

Tee ilmoitus täyttämällä sähköinen työsuojeluhenkilöilmoitus. Kun olet tallentanut työpaikan tiedot, saat sähköpostiisi käyttäjätunnuksen ja salasanan, joilla pääset jatkossa hallinnoimaan työpaikkasi tietoja.

Ilmoita uusi työpaikka rekisteriin